Job 26 van 49


Report this listing

Solliciteren



HR Officer | digitalisatie & selectie


Functie

We zoeken een HR officer met gevarieerd takenpakket.

  • automatisatie van bepaalde processen: sollicitatieformulieren, evaluatiesystemen,....
  • aanpassen naar de tijdsregistratiesystem van het sociaal secretariaat naar de noden van het bedrijf.
  • opleiding geven over de hr tools aan de medewerkers
  • Daarnaast ondersteun je de HR manager in volgende taken: rekruteren, opstart van nieuwe medewerkers, opmaak vacatureteksten, social media,...

Jouw profiel

Bachelor / Master


  • Bachelor / master
  • Mimimum 2 jaar ervaring in HR sector.
  • Goede kennis Excel.
  • Communicatief, empathisch, luisterend oor.
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Je komt in een warm en vriendelijk team terecht.

Je krijgt een interne opleiding van je ervaren collega's.

vaste job

Competitief loon met MC, september - en eindejaarspremie, fietsvergoeding.

Verlof vrij te kiezen.

Interesse? mail je cv naar annelies.winderickx@move-interim.be

Solliciteren

Annelies Winderickx
056/53.31.53
moveoffice@movejobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht